it’s a new year

Мислех да започна текста с „от доста време насам си мисля..“ и тогава осъзнах, че това изобщо не е вярно. Отне ми точно един ден от идеята до реализацията й, а именно – да изтрия съдържанието на кошчето си. Това е един естествен процес, струва ми се. През последните три години тук съм изхвърлила толкова много гняв, разчорования, депресии, питанки, гатанки, всякакъв сорт емоции и най-вече негативните такива.. Не е ли време да почистя малко? Каквото е било, е било, и аз ни най-малко не бих искала да го изтрия буквално. Това емоционално пространство тук, обаче, се нуждае от малко свеж въздух. За нови емоции. За нови отпадъци на разпадащото ми се Аз. Или пък на излишъците, които трябва да се премахнат по пътя на изграждането му? Все още не знам.

Част от мен би искала да каже „надявам се някога да започна да пиша по-позивитни неща“, но пък друга си казва – и какво би било ако изхвърлям положителни емоции? Няма ли да е знак, че нямам с кого да ги споделя? Защото идеята на милото Кошче не е да побира думи, които нямам на кого да кажа, а такива, които по-скоро не искам  да казва на никогом. Това си е моят отпадък.

И все пак, колкото и истина да има в горепосочения аргумент, би било развитие да обърна отново писането в нещо градивно.. както някога, преди.. Но засега ще си остане едно добро пожелание, наред с променливата ми вяра, че изобщо някога, в тоя живот, ще проговоря немски : )

Вашият коментар

